niedziela, 27 września 2015

Seria 1, Drabble 4: Ząbki

Seria Malfoyowie
4. Ząbki

– Spokojnie, synku – uspokajała go, jednak to nic nie dawało. – Draco, pomóż! – zawołała swojego męża, szukając w nim oparcia. Bezskutecznie.
Jej mąż siedział w salonie i czytał Proroka. Nie słyszał nawoływań swojej żony, gdyż przeszkadzała mu w tym jedna mała rzecz – a w zasadzie, to dwie. Stopery do uszu, cudowny wynalazek mugoli. Zakupił je od razu, gdy usłyszał, że Scorpius zaczyna ząbkować. Zabini opowiadał mu, że to straszne przeżycie, dlatego ubezpieczył się. Na noc także je zakładał, mimo, że miały poważny minus – rano nie słyszał budzika.
Kiedy Hermionie w końcu udało się uśpić synka, spytała męża:
– Dlaczego nie przyszedłeś?
Nie odpowiedział.

Teleportuj się:
| 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |


Cześć! 
Dziś niedziela, więc jest i nowy drabble ;)
Wczoraj blog zaliczył 3 miesiące! Właśnie dlatego postanowiłam zrobić takie małe podsumowanie :) 

W ciągu trzech miesięcy mój blog:

– Osiągnął prawie 9000 wyświetleń (brakuje ich tylko kilkanaście :P )
– Zdobył 19 obserwacji
– Opublikowano na nim łącznie 189 komentarzy
– Opublikowałam prolog + 10 rozdziałów opowiadania pt. "Zenit skrajnych uczuć" (łącznie mają one ponad 100 stron i ponad 40 000 słów)
– Opublikowałam 1 miniaturkę – "Serce chce, czego chce" (została ona najczęściej odwiedzaną stroną na blogu, ma ponad 500 wyświetleń i ta liczba cały czas rośnie) oraz 4 drabble. 


Dziękuję Wszystkim i Każdemu z osobna za to, co udało mi się osiągnąć! Bez Was ten blog nie istniałby <3

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie!
Selena Feltson


Dla tych, co przegapili rozdział i zemstę kobiet, mam świstoKLIK do rozdziału:
Rozdział 10: Dobranoc, Malfoy

13 komentarzy:

  1. Jejku, wspaniałe Drabble. Czekam na rozdział Zenitu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dracze zawsze ubezpieczony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Draco jak tak można hę? Niezły pomysł, ale chyba nie zadowolił Hermiony. Zabini ma dobre rady :D
    Gratuluje takiego wyniku :)
    Czekam na kolejne niedzielne drabble.
    Pozdrawiam,
    Beca

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne Drabble.
    Ogólnie masz całkiem ciekawy pomysł na serię, będę tutaj wpadać. Ale chciałabym jeszcze napisać, że już zapoznałam się z sześcioma rozdziałami Zenitu i jestem wniebowzięta. Dobrze, że Draco nie jest taki "mraśny i słodziaśny" jak w większości Dramione.

    No i zapraszam do siebie, czas poznać historię Mal, Charliego, ich przyjaciół i tajemnicę strasznego dyrektora Uniwersytetu Salemskiego.

    tymczasem-w-salem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Miło mi, że "Zenit..." również Ci się podoba :)
      Pozdrawiam,
      Feltson

      Usuń

Z całego serca dziękuję za każdy komentarz, który jest dla mnie kolejną dawką weny ♥

Theme by Mia