niedziela, 3 stycznia 2016

Seria 2, Drabble 6: Wybór

Seria Kiedy odejdziesz
6. Wybór


– Hermiono, zaczekaj! – zawołał. 
Zatrzymała się przed Kościołem.
– Draco, nie zatrzymuj mnie – poprosiła cicho. – Wróć i skończ to, co zacząłeś. – Spod jej powieki wypłynęła łza.
– Nie.
– Ależ synu, ona ma rację. Nie bądź takim egoistą...
– Zamknij się! – warknął. – Nie ożenię się z Greengrass, by ratować twoją dupę. Przecież jesteśmy identyczni... Jesteśmy egoistami – wysyczał.
– Synu...
– Nie – powiedział. – Hermiono, idziemy – dodał.
Chwycił jej dłoń, ruszając ku furtce.
– Draco, wróć!
– Żegnaj, ojcze – rzucił na koniec.
Chwilę później usłyszał dźwięk upadającego ciała.
Lucjusz Malfoy zmarł.


Teleportuj się:
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. |


____________________
Cześć!
Scena mało rozbudowana, wiem, ale zabrakło mi słów :c (W tym drabble najbardziej widać, że to kiedyś była miniaturka...)
Powoli zbliżamy się do końca serii - siódmy, ostatni już drabble pojawi się w środę, a za tydzień będzie 15 rozdział (przerwa świąteczna wpłynęła korzystnie na pisanie :D ). 
Pozdrawiam serdecznie,
Feltson

13 komentarzy:

  1. Wreszcie Draco podjął dobrą decyzję ;) Lucjusz chyba umarł z szoku? No cóż jakoś mi go nie szkoda ;)
    Lubię Twoje drabble
    Czekam na next!
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pozwól, że sprostuję: Wieczysta Przysięga (że Draco poślubi Astorię) nie została wypełniona, dlatego Lucjusz umarł :D
      Pozdrawiam serdecznie,
      Feltson

      Usuń
    2. Ok dziękuję za wyjaśnienie :D

      Usuń
  2. Super :D
    Czekam na następną część :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło matko! Codziennie sprawdzałam czy jest nowe drabble xd Dzisiaj moje życie nabrało sensu :P Świetne drabble. Dobrze Lucjuszowi xd
    Pozdrawiam ^^
    http://druellaopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W razie czego, to przecież na górze są "Przepowiednie" na górze z datami publikacji :)
      Postaram się wpaść :D
      Pozdrawiam,
      Feltson

      Usuń
  4. Tak, tak, tak! To jest to, na co liczyłam od początku. Swietne! Czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ❤
      Widzę, że mamy podobne zdanie! :P Kolejny w środę :)
      Pozdrawiam,
      Feltson

      Usuń
  5. Jak zwykle super *-* Zazdroszczę talentu do pisania XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałam sobie moment kiedy czytałam to po raz pierwszy. I teraz, i wtedy to był taki szok trochę 😂 Podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nadal udaje mi się Cię zaskoczyć! :D

      Usuń

Z całego serca dziękuję za każdy komentarz, który jest dla mnie kolejną dawką weny ♥

Theme by Mia