poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Plotki z Hogwartu, czyli co mam Wam do przekazania

Cześć, Kochani!
Jak zapewne wiecie, jutro zaczyna się kolejny rok w Hogwarcie. Ja także tam wracam - to samo tyczy się mojej mugolskiej szkoły.
Z dumą muszę Wam wyznać, że chodzę do najbardziej udzielającej się klasy w szkole, co ma swoje minusy - spędzam w niej dużo czasu. Co, jak co, ale klasa o profilu polonistyczno - teatralnym jest bardzo wymagająca, tym bardziej, że uczęszczam na koło teatralne (<3)
Do czego zmierzam? Otóż, do tego, że rozdziały będą dodawane rzadziej niż do tej pory. Czasem zdarza się, że siedzę w szkole od ósmej do ósmej i wtedy nie mam czasu na nic, nie mówiąc już o pisaniu. Oczywiście, nie zamierzam zawieszać bloga (nie byłabym w stanie tego zrobić), ale wolę wszystkich uprzedzić :*
A teraz przejdę do przyjemniejszej części tej notki.
Ja, osóbka, która uwielbia sobie komplikować życie na wszelkie możliwe sposoby, wpadłam na pomysł, który nie chciał uciec z mojej głowy, dlatego postanowiłam go zrealizować. A mówię tu o...
Niedzieli z Drabblem!
Wyjaśniam: co niedziela aż do końca tego roku będę publikowała jednego drabble'a. Narazie mam pomysł na dwie serie po 10 drabbli (obie Dramione), więc mam nadzieję, że wszystko wypali. 
Mam nadzieję, że wakacje były udane :)
Pozdrawiam serdecznie, 
Wasza Feltson

Ps: Rozdział niedługo :)


9 komentarzy:

  1. ale masz zarąbisty profil O.o
    U nas taka nuda była z profilami -,-
    Powodzenia i sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, profil cudowny i jestem z niego bardzo zadowolona - mimo dodatkowych obowiązków.
      Szkoda, że Tobie się nie poszczęściło :c
      Dziękuję, nawzajem :*

      Usuń
  2. Szkoda, że rzadziej, ale jesteś tylko człowiekiem. Za to każdy nowy rozdział będzie lepiej się czytało :* Pomysł z Drabblami - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jest z tego powodu przykro, ale niestety nie mam na to wpływu.
      No i cieszę się, że pomysł spodobał Ci się :) Pierwszy Drabble w najbliższą niedzielę ☺

      Usuń
  3. Super masz ten pomysł z drabblami - chociaż ja wolałabym, żeby nie były Dramione...
    Czekam na rozdział ;33

    PS Nie zapomnij, że mecze quidditcha mają być kanonicze! cc;;

    Buziaki !

    PS 2. zapraszam na mój drugi blog: corka-hariet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem uzależniona od Dramione, to dlatego XD
      A jeśli chcesz, to zaproponuj jakiś inny pairing/pojedynczą osobę, a postaram się coś naskrobać ;>
      Oczywiście, pamiętam! :*
      A na bloga wpadnę w wolnej chwili :)

      Usuń
  4. Osobiście nie wiem dlaczego dopiero teraz odkryłam tego bloga.. Moim zdaniem jest prześwietny...
    Twoja na zawsze Dramione♥
    http://nightdramioneforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny Blog !! Czekam na więcej ...i zapraszam do mnie http://draminonemiloscbezgraniczna.blogspot.com

    ~Yumiko♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Z całego serca dziękuję za każdy komentarz, który jest dla mnie kolejną dawką weny ♥

Theme by Mia